Töömees Patsy

Õudsalt tõmbab kirjutamistuhinat maha kui su pooleldi valmis kirjutatud postitus kaob müstiliselt.

Ostsin ometi endale viimaks uue segisti. Suures vaimustuse tuhinas olin valmis seda ise seina ka panema, et kui raske see ikka olla saab? Kaks kruvi lahti ja vana seinast maha, ning uus asemele. Kruvid kinni. Helistasin pool tutvusringkonda läbi, et saada tellitavat võtit. Ühes kohas küsiti, mis suuruses võtit mu vaja on? Iga korraliku töömehe oleks minu vastus punastama pannud, noh, well… igaühe oleks see vastus punastama pannud.  Lõpuks helistasin Patsyle ja jätsin talle kõneposti eriliselt vinguva teate, mille peale Patsy otsustas mulle selle ise seina installida. Mõeldud tehtud. Patsyl olid kaasas suured võtmed ja pudel veini. Stardiks tegime pudeli lahti. Siis sööstis ta mu vannitoas asuva segisti kallale ja hakkas kopsima lahti seinas olevaid, noh neid ümmargusi väikse ufo laadseid asju. Mina siis luristasin veini vannitoa uksel ja olin jube abivalmis, et kui sul on abi vaja või mingit vahendit selle asja lahti kraapimiseks, siis küsi, et mul on pahtlilabidas ja kruvikeeraja. Natuke aega vaikust ja Patsy küsib, noh.. kui sa nii abivalmis oled juba, miks sa siis neid veel ei otsi? Vaatan Patsyle süütute vasikasilmadega otsa, aga need on siin samas vanni all… kõik mu ehituskraam on vanni all (lisaks pahtlilabidale ja kruvikeerajale on seal nõukaajast naelu ja natuke tapeediliimi).

Kui Patsy oli muukinud vana segisti seina küljest lahti, kukkus ta vanduma. Ma jube murelik. Tuleb välja, et eelmised tiblad, kes siis korteris ehitasid olid keevitanud mingi vahetükki soojavee toru külge, mis tähendab, et ta peab uue segisti kruvima vana poldi külge. See siis sai tehtud. Nii… keerame peakraanid lahti ja..sa kuradi kurat, soojavee kraan laseb läbi. Patsy ullult mässab. Sõnagi ei räägi. Ainult nohiseb vihaselt. Ja peale viiendat või kuuendat maha ja seina keeramist annab ta alla ja lubab järgmine päev tagasi tulla rohkemate vahenditega. Kuna kraaniga on hetkeks kööga, palun ma Patsyl kontrollida, kuidas mu dušš töötab. Ma olin endale ostnud uue duššiotsiku. Funktsioonidega. Patsy vajutab nuppu ja röögatab. Nimelt olin mina suures meisterdamistuhinas pannud originaalvooliku külge uue fäänsi otsiku prooviks, et kas ikka üldse läheb ja unustanud selle käigus sinna tihendi panna, mis Patsy jaoks lõppes siis märja kubeme piirkonnaga.

Järgmine päev tuleb siis Patsy tagasi. Kaasas kitt, et äkki see aitab. Juba algusest peale saadavad tööd vihased mühatused.  Esimesel katsel me vaatame, et niih… natukene veel tilgub, et väheke kitti ja kõik on kombes. Suur viga. Iga järgmine kiti lisamine lõppeb järjest suurema sorinaga. Patsy on maruvihane. Istub diivanil. Ei julge teisega õieti rääkida. Järsku ütleb, nii me lähme nüüd K-rauta.

Okei, jõuame K-rauta. Patsy tuhiseb riiulite vahele tihendeid otsima. Järsku tuhiseb välja ja teatab napisõnaliselt, et neid tihendeid ei ole. Lähme ja küsime saalitöötaja käest, et mis kõik teha saaks. Töötaja soovitab pappist seibe ja lihvida kuskilt midagi. Tuhiseme siis poest minema, Patsy hoogsalt käsipiduriga kurve võtmas. Koju jõudes küsib Patsy, kas mul mingit puuklotsi on. Ma vaatan teda natuke lollaka näoga ja teatan, et puuklotsi mul ei ole, aga mul on pakk kaarte ja kingaviks, mis võiks äkki seda asendada. Ulatan talle paki kaarte. Tema uurib pakki pealt ja hakkab naerma, paki peale on kirjutatad “52 ways to find a perfect man” (ostetud Londonist, a novelty thingy!!!), hoolimata sellest läheb pakk kasutusse.

Väga keskendunud näoga nühib liivapaberiga seda polti ja minu ehmunud palvele, et ära vinti maha lihvi vaatab ta mulle mürgise pilguga otsa. Ma siis näen, et ta ei lihvi mitte vint vaid serva. Kaon mõneks ajaks silmapiirilt. Lõpuks keerame peakraanid lahti. Tilkumine on oluliselt vähenenud. ainult mõned piisad, mis K-rauta teenindaja arvates pidid ka mõne aja pärast kaduma. Isegi dušš töötas. Lubasin Patsyle jälle ühe rekatäie õllet, millest tema otsustas loobuda, aga võttis mult lubaduse, et ma ühe kihlveo kindlasti võidaks ja mille tulemusena saab ta õlled hoopis Piialt. Ma olin rõõmaslt nõus.

Täna helistati ja kontrolliti üle, kuidas tilkumisega on. Tilkumisega on halvasti. Ei tilgu nimelt 🙂

Aitääääääääääh, Patsy! 🙂

12 kommentaari “Töömees Patsy

  1. kurat! mismõttes! see on konspiratsioon! kohe asun vastutegevusele ja organiseerin sulle midagi. see midagi peaks ilmselt algama korraliku joominguga ja lõppema sinu kihlveokaotusega. nii ei tohi kihlvedudega mässerdada! THE GAME IS ON!!!

  2. Hee…karta on, et kui see algab korraliku joominguga, siis ma kihleveo kaotan. Aga ma ajan sõrgu vastu nii kaua kui suudan. BRING IT ON!

  3. see on väga hea mõte. aga ma pean veel täpsustama päeva. neljap või reede.

  4. Birx, soovitan, et neljapäev, sest siis hoiab sind ehk pisut tagasi ka teadmine, et reedel peab tööle minema 😉

  5. Guud point. kas reede või laupäev sel juhul. ongi väheke ärevust ellu vaja. 😀

  6. kle, wtf? kas sa oled juba ära unustanud, mida ma segisti installimise eest soovisin? ei mingit põnevust, ei mingeid intriige, ei mingit joomarlust! kurat võtaks! ma olen ju nende nelja aleksandriga arvestanud ometigi!

  7. okei, okei… terve järgmise nädala olen ma koduarestis eniveis.

Lisa kommentaar