Mis mõttes vol maeiteamitmes?!

Ma tean, et selline asi ei lähe elus mitte kuskilt läbi, aga mis kuradi jutt see on?

Lühikokkuvõte sellest neetud artiklist. Inimesed, kellel lapsi ei ole peaksid maksma lastetusmaksu ja pereinimesed lastega on vabastatud. Kirsike tordil- lastetusmaksu peavad maksma inimesed, kes meditsiinilistel põhjustel lapsi ei saa, kuigi võib olla tahaksid.

OK, ma saan täiesti aru, et Eesti iivet oleks vaja tõsta (muide see tõuseb vaikselt aga sihikindlalt), kuid lapsed peaksid tulema soovist neid saada, mitte soovist maksust pääseda. Selle asemel, et meelitada inimesi lapsi saama kõrgemate lastetoetuste ja muude soodustustega on võtnud üks ahv eesmärgiks hirmutada inimesed lapsi saama. Kui sa lapsi ei saa vääname sulle 21-st eluaastast kaela lastetusmaksu. Mis see tähendab, et sa oled just baki lõpetanud ja tahaksid magistrisse minna või leida endale tasuv töökoht või reisida ja natuke elada. Ei, kas saad lapse või hakkad maksma.

Eriti ebaõiglane on see inimeste suhtes, kes ei saa lapsi. Intervjueerija küsis, kas see pole nagu haava peale soola raputamine? Härrase tervishoiuameti järelevalveosakonna juhataja, staažika tohtri ja haiglajuht Peeter Mardna vastus,

“Kuidas on see maks sool haavasse? Sellised naised aitavad lastetusmaksuga neid emasid, kellel on lapsed. See on heategevus. Kui lapsi ei saa, milleks siis loodusseaduste vastu õiendada!”

Et siis pealesunnitud heategevus lisaks lastetutele natuke veel soola haava peale. Te olete loodusõnnetused ja lastetus on teile paras. Maksa meile. Halleluuja.. ma olen täiesti sõnatu.

Aga see ei ole veel kõik! Kui sa arvad, et sa oled kaval ja saad ühe lapse, ka siis pole sa veel pääsenud! Lastetusmaksust on vabastatud ainul kahe või enama lapsega. Ühelapselised peaksid maksma lastetusmaksust poole.

Sa pead 21-ks eluaastaks leidma endale inimese, kellega koos olla ja tegema kippelt kaks last. Mis? Pole mjeest ja elad vjanematega, ah? No, siis tjuleb mjinna kljubisse ljeida sjealt sjobilik djoonor, sjest mõtle, ka tjema pjääseb mjaksust pljuss vjanemad aitavad sjul ljapsega tjoime tulla. VÕIT

Ah ok aitab vahutamisest. Siin veel üks lõik artiklist. Minu lemmik.

PEETER MARDNA, miks te tahate, et inimesed, kellel pole järeltulijaid, hakkaksid riigile selle tõttu lisamaksu tasuma?

“Vaadake, mina olen üles kasvatanud kaks last. Ühele lapsele tehtavad kulutused on umbes 3000 krooni kuus, seega olen oma laste peale enne nende tööleasumist kulutanud kokku 1,5 miljonit krooni.

Minu kõrval on paar kolleegi, kellel ei ole lapsi ja kes on saanud need miljonid oma hüvanguks kulutada – välismaareisid, suured korterid, ilusad autod. Kui vaatan, mida on saanud endale lubada nemad ja mida mina, on see nagu öö ja päev. See on ebavõrdsus! Miks pean mina oma töö ja vaevaga tagama muretu vanaduse nendele, kes pole ise vaeva näinud?”

No comments

11 kommentaari “Mis mõttes vol maeiteamitmes?!

  1. Türa noh, eriti haige mees. Jummalasta tore oleks olla sellise vända laps. Milline armastav isa! “Ma olen su peale kulutanud poolteist milli, tatt, kujutad ette vä?” Ja kuna oma lapsi (kellele on kulunud ikkagi poolteist milli, milline kaotus!) PEAB armastama või vähemalt ei tohi neid avalikult vihata, siis tuleb leida vihale muu väljendus. No vittu küll, haige vant.

    Siuksed sitapead tuleks üheks päevaks korraks naiseks muuta, lasta tal hüperkiirusel elada läbi umbes 40 päevavalu, siis otsa sünnituse ja siis võiks ta saada mõne “armastava” mehe käest kolakat. Ja siis võiks ta uuesti meheks muundada, anda jalaga kottidesse, eesnäre maha lõigata ja vaadata, kuidas ta oma arvamusi kohandanud on.

    Sitapea raisk.

  2. (Katzu: ahmib õhku&kogub ennast).
    Ja me imestame, miks meie tervishoiu süsteem longab kolmel jalal … ma arvan, et oleme leidnud põhjuse – selle järele valvab diktaatori mentaliteediga egoist “Mina ei saa, ei saa teised ka!”
    Mis saab naiste haridusest? Kes kasvatab lapsi kui naine siiski soovib omandada haridust – lasteaiakohti ei ole ju piisavalt?
    Krt … neid põhjuseid, miks selle inimese väljaütlemised on valed on veel sadu.
    Ma pean ennast veel koguma … selline artikkel võtab sõnatuks!

  3. Ohsajeerum, tasub ikka seda blogi lugeda — saab teada miukeseid hämmastavaid idioote ja ljapsevjanemaid Eesti riigis leidub. Kohustuslik heategevus :P. See on umbes sama hea, et mingid joodikud teevad hunniku lapsi, et nende arvelt riigilt raha saada. Kuidagi sarnane mentaliteet natsa. Peab vist tõesti hakkama klubides käima ja meestega shefti tegema, muidu pankrotistun päris ära :D.

  4. “Kui suur tulu võiks lastetusmaksust aastas laekuda?

    Vast paar miljardit krooni.”

    Ööm… Mul ei ole aimugi, et kui palju on Eestis lastetuid inimesi, aga kui eeldada, et neid on 100,000 ringis, siis peaks aastas maksma kuskil 2000 krooni, kui eeldada 2 miljardilist “kasumit”.

    2000 krooni!

    Kaval nõks muidugi. Need, kes kohe 21. aastaselt last ei tee, need ei saagi kunagi lapsi, sest nad on võlgades (2000 krooni lisakulu aastas viiks mind prostitutsiooni piiriamile) ja hakkavad aineid kuritarvitama ja lõpuks seebitavad nööri nurgas. Selline väike eugeenika – elimineerime vaesed.

  5. Minu jaoks ei oleks absull oluline, kas ma maksan 2, 200 või 2000 krooni aastas – asi on põhimõttes. Mitte keegi ei tule mulle ütlema, palju ma lapsi peaksin saama.

    Ja tuletan meelde, et Peeter Mardna on see arst, kes televisioonis oma patsientide isikuandmeid avaldas. Nii et igati “usaldusväärne” mees.

  6. see on loll mõte ja ei aita kaasa mitte sündide arvu kasvule, vaid suitsiidide arvu kasvule. humaansemad poliitikud vormistavad lastetusmaksu varjatult — lasteTOETUSTE näol.

  7. Samas on Mardna juba vana mees, peagi pensil ning lapsed tulevad siis appi teda hooldama ja muru niitma. Aga lasteta inimestel pole kedagi, kes tuba koristaks või üüri aitaks maksta, nende väljaminekud on märksa suuremad kui Mardnal… Seega võiks siis lastega peredele ühtlasi kehtestada lastemaksu, millega toetatakse ilma lasteta peresid, et viimased jõuaks ikka oma elu samal määral nautida mis lastega pered (et saaks võtta tööle koduabilise, põetaja jne)… ikka heategevus ennekõike!

Lisa kommentaar